Anbefalte innlegg

Har ein kjekk A4 som gjerne skulle ha fått seg litt bedre lys enn det som er på den no.

Tenkte å skifte over alt til Led og har i den sammenheng studert litt denne tråden her:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163361

Er flott det han fekk til , men eg tenkte på at Led har hatt ein sinnsjuk utvikling dei siste åra , så dette er kanskje avlegs no ? og det er muligheiter for å få sterkare og bedre pærer?

Er intressert i Led til alt i fronten , inkludert grøftelys.

Alt eg har sett av tidligare led i grøftelys har hatt lik null lys i mørket , men var her eg tenkte at det kanskje har våre utvikling på det området og at det kanskje no er muligt å få led som faktisk klarer å lyse opp veien litt.

Køyrer somregel med grøftelys og parklys overalt sålenge der er gatelys, og er redd at eg skal få tilnærma null lys vist eg sett i led i grøftelys.

Så da over til mitt spørsmål: Er det nokon som kan hjelpe meg med dette ? Noken som veit om folk som kan skaffe dette? skulle nokon ha alt til salgs er det selvfølgelig flott .

Vil berre vere sikker på at eg finn noko lys som faktisk går ann å bruke i grøftelysa, er desse som blir brukt sjølvom bilen har original xenon ;)

All hjelp mottas med stor takk : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke slike smd dioder som lyser best?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke slike smd dioder som lyser best?

Eg veit ikkje , er ikkje inne i markedet , derfor eg er på desperat jakt etter innspel her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har nokon tips ? om plass å forhøyre seg eller nokon som kan vete dette ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.