#1 Skrevet Juni 10, 2011 Har ein kjekk A4 som gjerne skulle ha fått seg litt bedre lys enn det som er på den no. Tenkte å skifte over alt til Led og har i den sammenheng studert litt denne tråden her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163361 Er flott det han fekk til , men eg tenkte på at Led har hatt ein sinnsjuk utvikling dei siste åra , så dette er kanskje avlegs no ? og det er muligheiter for å få sterkare og bedre pærer? Er intressert i Led til alt i fronten , inkludert grøftelys. Alt eg har sett av tidligare led i grøftelys har hatt lik null lys i mørket , men var her eg tenkte at det kanskje har våre utvikling på det området og at det kanskje no er muligt å få led som faktisk klarer å lyse opp veien litt. Køyrer somregel med grøftelys og parklys overalt sålenge der er gatelys, og er redd at eg skal få tilnærma null lys vist eg sett i led i grøftelys. Så da over til mitt spørsmål: Er det nokon som kan hjelpe meg med dette ? Noken som veit om folk som kan skaffe dette? skulle nokon ha alt til salgs er det selvfølgelig flott . Vil berre vere sikker på at eg finn noko lys som faktisk går ann å bruke i grøftelysa, er desse som blir brukt sjølvom bilen har original xenon All hjelp mottas med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2011 er det ikke slike smd dioder som lyser best? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2011 er det ikke slike smd dioder som lyser best? Eg veit ikkje , er ikkje inne i markedet , derfor eg er på desperat jakt etter innspel her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2011 Ingen som har nokon tips ? om plass å forhøyre seg eller nokon som kan vete dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...