#1 Skrevet Juni 10, 2011 (endret) hei. bilen stoppet og bensinpumpe går ikke når jeg vrir på nøkkelen. Den surrer rundt hvis jeg tvangskjører den. men den pumper ikke bensin. kommer ikke så mye som en dråpe en gang. Så hva kan være galt? Og hvordan får jeg den eventuelt ut? Har prøvd og vri den ut, men turte vel ikke og ta i nok. Hvor mye skal skrus ut. Bare pumpa eller skal mer av det som sitter rundt ut? håper på hurtig svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2011 (endret) Oppdatering. fikk ut bensinpumpa. Den funker fint ved tvangskjøring. Så da er spørsmålet hvor sitter releet til denne pumpa. Da jeg regner med at det er dette som er def, siden sikkringen er hel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2011 etter litt fikkling så startet den. vet ikke hvorfor den ikke ville starte men. mulig lite strøm. den har stått på lading fra i går til i dag. hvordan endres status til løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...