#1 Skrevet Juni 10, 2011 har to stoler i halvshabby tilstand (skumgummien tror jeg er i fin form men trekkene er hullete på den vanlige plassen og møkette 600kr eller bud også har jeg en fuelcell jeg aldri har fått brukt ca mål er 40x40x30 dette er bare vill gjetting da jeg ikke har den forann meg bud over 900 + frakt på alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2011 FIA på den fuelcell saken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2011 desverre, står ikke produsent eller noe på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2011 Alu eller plast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2011 (endret) Kan du sende meg noen bilder av stolene,kunne ha trengt dem til ShabbyCaddy'n...!! Tru ka frakta blir til Narvik ?? Lagt til etter 3 dager 18 timer: Hvordan ser det ut med bildene...?? Kan betale frakt også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2011 Fuelcell er i plast. Stolene sendes ikke da det er før mye styr. Men kan leveres på rudshøgda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2012 ene stolen ble stjålet men har igjen en stol og fuelcell som jeg ikke får brukt for høystbydene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...