#1 Skrevet Mars 20, 2005 Noen som er gode på å redigere bilder på pcen...kan noen lage det svarte rundt sprederne og det over gult, men ikke luftinntaket? Bare for å se åssen det blir...så det på en annen mørkegul en..... Bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2005 Var det noe sånt du mente! Kunne gjort en bedrer jobb, men var litt usikker så jeg bare gjorde det i full fart!!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2005 En kjapp chop... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2005 Var ikke dette litt vel drøyt. Ikke bare så det stygt ut, men er vel i grunnen ganske usannsynlig også!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2005 Har en først lagd en fake NOS så hvorfor ikke en fake IC også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2005 ha bilen som den er du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2005 Har en først lagd en fake NOS så hvorfor ikke en fake IC også hehe, jeg synes nå "nos" flaska ble kul jeg da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2005 Nei nei nei! Gå for 100% all show no go. Få på scoop også. Fake it up! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2005 hehe, jeg synes nå "nos" flaska ble kul jeg da.... Var absolutt ikke ment som kritikk!! Synes det er bra at Thomas går sin egne veger og ikke bryr seg om hva andre synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2005 skjønte det tord.. hehe no hard feelings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2005 Fronten skal modifiseres litt, men skal beholde org fanger. Alt for mange som bytter til RS osv...hadde gjordt det jeg også hvis tonnevis av kr, men er veldig "glad i" org fangeren på en måte...fikk bare noen nye ideer fra Cardomain sida igår......vi får se.....blir noe gitter å stach....og ikke minst sveisa badlook........ Takk for "kritikken" og skrytet av NOS....ser ikke helt for meg IC på denne bilen.....heller MYE annet rart........... Ang NOSen så jobber jeg litt med å skaffe en A-stolpe holder pga ser jo at den jeg har er både iveien og en smule stygg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...