#1 Skrevet Juni 10, 2011 Trenger hjelp til å resette service indikator på en 04 passat 3bg. Prøvd det som står i instruksjonsboka uten hell. Noen som har noe erfaring med resette denne?? Også prøvd å holde trippteller resett inne mens jeg skrudde på tenningen, virker ikke det heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2011 hold trippteller reset inne mens du skrur på tenningen. slipp så opp og vri den tappen som stiller klokka mot høyre. mener det var sånn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2011 Button A = Button on the right of the centre display on the console Button B = Button on the left of the centre display on the console ------ Passat from 2001 onwards: Ignition off. Press and hold down button "A" Ignition on. The word "SERVICE" will appear in the trip computer display Turn button "B" to the right to reset the display Turn Ignition off. Passat year 2000: Press and hold button "A" Ignition On The word "SERVICE" will appear Release button "A" Turn button "B" to right until display is cleared Passat from 1996-1999: Oil Service Reset: Press and hold button "A" Ignition On Release Button "A" Letters "OIL" or "OEL" will display Models with digital clock : turn button "B" to right until "---" is displayed Models with analogue clock : pull out button "B" until "---" is displyed INSP service Reset: Press and Hold Button "A" Ignition ON Release Button "A" Press and release button "A" INSP should be displayed Models with digital clock : turn button "B" to right until "---" is displayed Models with analogue clock : pull out button "B" until "---" is displayed Read more: http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_reset_the_service_indicator_on_2003_passat_tdi#ixzz1Ozdo4gC9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2011 Takker for det, det funket som bare det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2011 Ligger her også. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190547 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2011 noen som har gjort dette på ein Audi A6 1997 mod motorkode AAT 2.5TDI? hadde vært kjekt og blitt kvitt dette;) også på ein Golf GL 94 modell 1.8 bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2011 Håper dere faktisk bytter olje og filter før dere resetter, og ikke bare resetter for å bli kvitt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2011 noen som har gjort dette på ein Audi A6 1997 mod motorkode AAT 2.5TDI? hadde vært kjekt og blitt kvitt dette;) Infoen jeg har tilgang til sier at eneste mulighet er diagnose-utstyr. Mer enn det vet jeg ikke. også på ein Golf GL 94 modell 1.8 bensin. Denne har jeg lagt til i samletråden min Måtte visst ha med 5 tegn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2011 Måtte visst ha med 5 tegn. kjempe greier detta freddy;) takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...