#1 Skrevet Juni 10, 2011 (endret) vurderer kjøp av en passat v6 bensin 4-motion. 02 mod som har gått i underkandt av 200k... 194hk om jeg ikke husker feil er tiptronik kasse på'n... noen her som vet noe om denne modellen i forhold til gir og motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2011 vurderer kjøp av en passat v6 bensin 4-motion. 02 mod som har gått i underkandt av 200k...194hk om jeg ikke husker feil er tiptronik kasse på'n... noen her som vet noe om denne modellen i forhold til gir og motor ? er dette den samme v6'ern som står i audi a6 quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2011 er dette den samme v6'ern som står i audi a6 quattro? Vil tro at det er samme, passat sin v6 og audi sin v6 er mistenkelig like, da tenker jeg på hakket eldre motor 97-98, men kan hende er samme? Skal ikke si noen ting for sikkert men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...