Pris på lakkerin av 2 dører, og en skjerm?

Anbefalte innlegg

HEisann!

 

Sku hatt lakkert 2 dører og en skjerm frame til audi 80 b4'en.. Noen som vet om noe ca pris for dette?

 

Og sku også fått tak i nye lister til dørene! NOen som vet vor man får dette også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det varierer nok med hva som kreves av grunnarbeid og hvor du får det utført.

 

Jeg fikk den nedre delen av 4 dører lakkert på garanti en gang, der fikk jeg vite at prisen dersom jeg selv skulle betalt ville vært nærmere 20 lapper. Da var det mye grunnarbeid å gjøre pga sinkslipp/rust. Har hørt om andre som har fått tilsvarende arbeid (og med god kvalitet) for 5 lapper.

 

En annen gang leverte jeg en fabrikny løs skjerm og fikk den lakket for 2500,- inkl moms.

 

Dersom du gjør all demontering av lister, sliping og sparkling selv slik at det gjenstår kun grunning og lakking så blir det vesentlig rimeligere enn om du setter bort hele jobben.

 

Så spørs det om de to dørene og skjermen er på samme side eller ikke, slik at det blir en stor sammenhengende flate eller ei. Det blir jo noe mer å maskere og noe mer å være forsiktig med ved sliping.

 

Sikkert andre som jobber i faget som kan komme med mer eksakte antydninger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! takker for svar! :) Begge dørene er på samme side, da eg klarte og få en stor bulk akuratt midt på begge dem.. kjipt! :P Døren har eg, og er ganske så bulk fri, men vil ta på jobben me slipping og sånt sjøl, så dem kan gå rett på lakkering.

Frontskjermen bestiler eg ny, da den gamle er opprusta. Men denne skjermen er på andre sia en dørene er da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir rimeligere å få lakket skjermen i løs tilstand, da slipper man maskering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt blir levert i løs tilstand!: ) Dørene demontere vi håndtakene, og fjerne hele vinduet og rammen til det! (er bare 4 skruer, så er hele vinduet ute jo!:P) så er bare flaten som er igjen^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut bilder av skaden så e da lettere og anslå pris, og du må og tenke på om du vil ha tilstøtende på dør der du skifter sjerm, og om skaden er så langt bak eller framm på dørene at du kansje sku hatt tilstøtende der og:) husk at da er billigere og få tatt mest muli på ein gang, så sleppe du og måtte betale for fleire starttider:) sånn vist da er fleire små ting:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann kjartan :)

 

Skaden er ikke noe og gjøre med, hehe. Den er på 2 dører, MEN har allrede nye dører liganes :) dem er helt bulkfri og fri for rust, desse kommer eg til og ta jobben med og pusse ned sjøl, med litt småhjelp av en oppretter lærling! hehe.

Må bare skaffe en rustfri skjerm og få fiksa da te og. Alle deler blir levert, så det ikkje trenger noe maskering eller noe heller. Visst noen har demontert dører på en audi 80 før, såvet dem det! for det er bare 4 skruer så er hele vinduet utav... og da er det bare håndtaket igjen.

 

Men visst flere stk har mer tips, efaring, ca priser osv, kom med dem :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka farge e da på bilen då? tett?(rein farge) eller metallic?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargen hetter vel så godt som lasserrot med lakk kode: LY3H, noe mer vet eg faktiskt ikkje, hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki:) den fargen blir det lett farge forsjel på, så hadde våre lurt og tatt med tilstøtande flater og:) og sio du då alt betaler ein start pris så blir da nok ikkje noko serli dyrt:) 1500-2000kr meir sikkert:) kor i hordaland er da du har bilen då:)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det må nok gå an! hehe :) Håper det ikjke blir så altforgale, får høre litt rundt om!

 

Holder til rundt knarvik ;) time fra byn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki:) Åsane billakkering er vel blant di nermaste då?:) Der er di flinke og:) jobba der før sjøl som lakkerer:) Og prisane er ikkje galne helle:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en 30-35 min ned ditt! :D får ta meg en runde når eg får lappen!;p 18 nesteuke,så ekje lenge igjen nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki:) då får du ha lykketil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt min inne hos Autoklinikk på Alverflaten noen ganger, dette er en polakk som har startet eget lakkverksted og tar ca halve prisen i forhold til andre lakkverks. i nordhordaland.. Bra arbeid gjør han og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.