#1 Skrevet Juni 11, 2011 Jeg kjøpte nylig en 83 mod GTI der det fulgte med en kjempehaug av deler. Blant annet en trimkam som er brukt på en av GTI motorene som fulgte med "etter det selgeren sa". Passer kammen fra GTI over på de vanlige 1.5 liters motorene "har 2 golf 1ère med 1.5 motor også", og hvis den gjør det, hva må eventuelt gjøres for at motoren skal gå opptimalt ? Bytte dyser i forgasseren ? , eller er forgasserene fra 1.5 literene for små til og sette inn en litt kvassere kam ? Det fulgte også med en 9A motor. Er dette en motor som er kurrant og sette inn hvis jeg bytter ut innspruten med forgasser og da noen som har forslag til hva slags forgasser jeg bør bruke på den motoren ? har komplett lednings nett til den, men bilelektrisk kunskap er det dårlig med. Bedre enkelt med forgasser enn og bruke en haug med timer med ombygging av el-nettet i bilen. Vurderer og selge den motoren billig til noen som har mer greie på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...