#1 Skrevet Juni 12, 2011 Har lyst til å gå opp til 17", men vet ikke hvem, noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2011 RH ZW1....knallfine felger !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2011 Felgene du har hadde nok kledd bilen bedre om den hadde vært lavere. Ser jo ut som at du har valsa og modda en del på hjulbuene for å få plass til breie hjul? Jeg syns det ser kårny ut når den ikke er så lav som den burde være til de hjula med de hjulbuene. Og orginale speil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2011 RH ZW1....knallfine felger !! LIKER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2011 Felgene du har hadde nok kledd bilen bedre om den hadde vært lavere. Ser jo ut som at du har valsa og modda en del på hjulbuene for å få plass til breie hjul? Jeg syns det ser kårny ut når den ikke er så lav som den burde være til de hjula med de hjulbuene. Og orginale speil! Det stemmer, men jeg kan ikke senke mer pga leppa er 6,5cm fra bakken, og bunnpanna subber når jeg kjører over telehiv og sånnt Jeg har bredda en del ja, og kommer neppe til å endre på det, vil nok gå opp 1tomme så får jeg bilen litt høyere også, så ikke jeg knekker oljepumpa speila blir der dem er evnt. korter inn noen orginale, som jeg har blitt "tipsa" om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2011 En mulighet er jo mer/høyere dekk forran så jeg hever bilen. Så dropper jeg hjelpefjøra forran.. hva tror dere? nytt bilde med ny senk, senkesett er i bånn forran Forran Bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2011 Dotz Hanzo, Ronal 51 og Speedline Marmora 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2011 LIKER Jepp..og de kan du jo bygge som DU vil. Feks. 8-9" fram og 10" bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2011 RH ZW1....knallfine felger !! Kunne ikke vært mer enig. 8,5 og 9,5X17 med 205/40 og 225/35-17 var i sin tid en vanlig kombinasjon på litt bredda G3 (som Jan Erik sin). Om man skal være enda litt mer særegen hadde E'clair i ovennevnte dim også vært snadder. JE-Design solgte en del slike sett og de dukker opp på Bukta rett som det er i denne dimmen med 5X100-boltsirkel:). Originalt hadde de lakka senter, men om dette er finest er jo opp til den ulike smak;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2011 Zw1 !! jeg hadde jo ett sett med sånne som jeg tilbydde deg jan erik..! Schmidtene skulle jeg hatt på ventoen ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2011 takk for tips zw1 hadde blitt rått, 8,5x17 og kanskje 10" bak? Synd felgene dine var 4x100 andré kjøpe schmidtene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2011 Han her har vel spaca ut mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 14, 2011 Ja , forkastelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 14, 2011 Noen kerscher hadde heller ikke vært feil? http://www.partsandretards.no/felger/kerscher/krs-17/krs-95-x-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 14, 2011 Felgene på bildet over ser for meg ut som S1-Edition og ikke RH ZW-1 og ser for meg ut til å være i 16". BTW fikk man de også i 15", for de som måtte finne det interessant;). De laget også et design som het S2-Edition, som man fikk i 16" og 17". En slags tredelt variant av de vridde Porsche Cup-felgene. Et annet finfint alternativ i 17" når jeg først nevner Porsche er Weinkath C4/Etabeta, som Ole hadde på Der Renner 1 i sin tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 15, 2011 (endret) Felgene på bildet over ser for meg ut som S1-Edition og ikke RH ZW-1 og ser for meg ut til å være i 16". BTW fikk man de også i 15", for de som måtte finne det interessant;). De laget også et design som het S2-Edition, som man fikk i 16" og 17". En slags tredelt variant av de vridde Porsche Cup-felgene. Et annet finfint alternativ i 17" når jeg først nevner Porsche er Weinkath C4/Etabeta, som Ole hadde på Der Renner 1 i sin tid. Hva du ikke kan andreas.. C4 kan man sikkert kjøpe fra produsent? ellers hva med artec sine felger er dem ute av produksjon? Legger ut C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 15, 2011 Hva du ikke kan andreas.. C4 kan man sikkert kjøpe fra produsent? ellers hva med artec sine felger er dem ute av produksjon? Med tanke på hvor ufattelig vanskelig det skal være å skaffe seg jobb nedenfor er det tydeligvis ikke stort:p. Keine Ahnung om Artec fremdeles er i produskjon, men av kostnadshensyn ender du vel fort opp med brukte. Det har jo vært en god del Corradoer og G3 i bladene med C4/Etabeta opp gjennom årene, så det bør være ett og annet sett på bruktmarkedet. Synes personlig at C4/Etabeta har finere"schwung" på eikene enn Artec, men det er i følge mine ømfiendtlige øyne:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 16, 2011 Det e gøy å kjøpe brukt i Tyskland.... Kjøpte mine ZW1 (8x17) til Audi'ane som æ hadde en gang med dekk på bayen. Dem va ganske så strøken med gode Toyo dekk på. Mener æ ga rund 500 euro for dem !!! Så kom 160 euro frakt i tillegg da,til Sverige.Tilsammen ca. 5500kr for ett felgset til nesten 25000 med dekk ny i norge... ZW1 er/va populære felger,og det selges en del på bayen til en rimelig penge !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 17, 2011 Husker du hvor du kjøpte dem? jeg finner ikke noe snacks på ebay atm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 17, 2011 Æ handler for det meste på ebay.de,also tyskland. De dukker no opp titt å ofte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 17, 2011 Takk:) Brock B4 liker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 17, 2011 du kan jo få senka den en go del mer jan erik men ellers er den fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 17, 2011 (endret) du kan jo få senka den en go del mer jan erik men ellers er den fin jeg er ditt lei av å skrape bunnpanne og smeller med leppa allerede, så tror det holder tror jeg kunne heisa motor litt og satt på US vento leppe, da kunne jeg senka mer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 14, 2011 Fant noen tøffe 17" på finn! Zender Star selger sa dem ikke var delte, kan det hende han er uviten? eller kom disse også som udelte? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30658432 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 14, 2011 Jeg trodde også disse var delte, men jeg sendte en forespørsel på noen andre Zender Star felger en gang, og da sa også selger at de ikke var delte. Vet ikke om det er kopi elns? De kom iallefall også som 2- eller 3 delte vet jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...