#1 Skrevet Juni 12, 2011 (endret) Har montert tåkelykter på Passat`n, og skal til å koble til strøm + kablene på lysbryteren. (lysbryter`n har tåkelys funksjon. Hvordan finner jeg ut om jeg har riktig styringenhet, slik at jeg får lyktene til å lyse? Noen som vet hvordan det skal kodes/aktiveres? (har en kompis med vag com) (Bilen er en 2008 2.0 tdi 4 motion, Higeline, hvis det har noen betydning? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2011 Noen som vet noe ang dette? Tenkte jeg skulle begynne å koble strøm i morgen, og det hadde vært flott å slippe å ha en egen bryter på tåkelyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2011 Har du byttet bryter, eller har du bryter med tåkebaklys-funksjon? Styre-enheten skal håndtere tåkelys foran i en Highline. For å finne ut hvordan dette skal kobles, bør du få tak i noen med ETKA, tror koblingsskjemaet ligger der. Lykke til. Og du bør bruke originalt ledningsnett, det fins kit å få kjøpt nettopp for dette bla på http://www.tmtuning.com . Kan hende de sender med inst.veiledning også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2011 Hvis du vil finne ut hva slags styreenhet du har, kan du gå inn på VagCom på lysstyreenheten. På første bildet når du har fått kontakt med den ser du delenummeret oppe i hjørnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2011 visst bilen din i utgangspunktet er en highline skal vel denne ha tåkelys orginalt? visst ikke så spiller det egentlig ikke så stor rolle hvordan styreenhet du har for visst lysbrytern din har tåkelysfunksjone er det bare å koble seg innpå denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2011 Takk for tilbakemeldinger. Har kabel sett fra Kufatec. Er en Highline, men manglet tåkelykter.. Fant en fin beskrivelse med bilder, hvis andre skal koble opp tåkelykter i sin Passat. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2909309 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2011 Det er riktig at Highline ikke har standard tåkelys. Av en eller annen årsak... Hvis du vil låne VAGCOM av meg, si ifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...