#1 Skrevet Juni 12, 2011 Trenger glassblåsing av 4 stk felger - hvem driver med sånt i området her? Trenger også pulverlakkering av det samme. 2-delte så er senter/tønne-delen jeg skal ha blåst og lakkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2011 Ørsta stål lakkerte en Mc ramme for meg. De har kun svart, hvit, mørkegrønn og burgunder da. Kostet 1000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2011 Fikk beskjed om at de kunne pulverlakkere alle RAL farger, men da med høyere pris Sendte mail for ikke lenge siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2011 Midthaug på Kleive/Gjemmnes : http://www.midthaug.no/produkter/pulverlakk/ Mener det er VACN folk som arbeider der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2011 Glemte og si at fargen var kun vanlig svart. Senter skal jeg ha lakkert i "skikkelig" lakk Skal høre med folka inna Ørstinje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2011 Vi har en fin vanlig sølvgrå farge som blir brukt på felger, brukte den på mine bbs felger når dei blei lakka på ørsta stål:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2013 Bumper denne hvis det er noe nytt inom pulverlakkbransjen. Trenger svart lakk på litt forskjellig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2017 Bumper denne, noen andre aktører i området? Gjelder sand/glassblåsing av stålfelger/senter og pulverlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...