#1 Skrevet Mars 20, 2005 Noen som vet hva felg dette er? Eneste jeg vet om den er at den er at den er lagd i Italie, er 2 eller 3 delt, boltsirkel 5x130, dim 7,5x17 ET52 og har stått på en norsk RS2 (mulignes klubbil) som var med i en tragisk ulykke. Enda bedre hadde det vært dersom noen vet hvor jeg en kan få tak i slike, enten nye eller brukte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2005 Hepp Tord. Om det hjelper, så ble disse felgene iaf. levert originalt på Porsche 993 Targa. Da i felgbredde fra 7-9x17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2005 Det kan hjelpe en hel del det Mattis dersom det viser seg å være samme felgen. Søkte litt og fannt ihvertfall felgen du sikter til og den ser rimelig lik ut, men jeg er ikke 100% sikker om det er nøyaktig den samme. Utifra det jeg har funnet på nettet nå så er 993 targa felgene 2 delte magnesium felger og det stemmer egentlig bra overens med det jeg har tippet utifra når en ser på felgen for de ser ut til å være av veldig bra kvalitet og de er 2 delte... De ser som sagt SVÆRT lik ut og det kan være at det bare er forskjellig dim som gjør at det er bittelitt forskjell på de, eller hva sier dere? Eneste er at det for meg ser ut som om at 993 targa felgen ikke har polert kant og det har de på bildet mitt. Tok også ett kjapt søk på Ebay og hva fannt jeg der? Jo to 2 stk slike 993 targa felger i 7x17 til gibort pris... men også de ser ut til å ikke ha polert kant. Er foresten ikke noen som kjenner igjen felgene fra RS2en de sto på? Iflg det jeg har hørt så var de desverre med i en dødsulykke og det var pga denne ulykken ene felgen fikk en bulk og en felg ble knust... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...