Se bilde av coilovers, er dette normalt?

Anbefalte innlegg

HASTER da eg har fått prøveskilt på bilen i dag men tør ikkje kjøre før eg har fått sjekket ut dette!!

Har montert nye Coilovers, i den sammenheng så ser eg at det er klaring mellom karroseri og "top cap`n" (SJÅ BILDE) er dette Normalt? eller er det noe som er feil her evnt hva? når den blei montert så stod den oppgjekka uten vekt på demperane å da låg den heilt ned til (den er montert med riktig moment), men når eg fekk bilen på bakken igjen da stikker desse opp og bilen virker heilt sjukt stiv greier knapt rikke den en mm nedover når eg legger vekt på den med hendene (sånn som ein gjør når ein skal sjekke om bilen er mujk eller stiv demping på)

OPS ABS Føleren begynnte å lyse etter eg satt på dette settet hva kan være galt??

TAkker for alle svar

Picture 004.jpg

Picture 005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke feil ut .. å lenge man ikke hører noe ulyder i dumper eller lignende så er det bare å kjøre. merker fort om det er noe feil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal være sånn. det må være klaring der oppe slik at fjærbeinet kan bevege seg sideveis ved fjæring. Prøv å dytt ABS føleren helt inn i hullet sitt, det skal ikke mye til før den mister kontakten med kransen. Evt. sjekk for ledningsbrudd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar.. bilen kom på vegen og ABS lampa forsvant etter berre noen få meter.. Den kunne av og til henge litt fekk eg høyre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.