#1 Skrevet Juni 13, 2011 Her kommer de første bildene fra helgas treff i Sverige. Folket: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2011 Bilene - Luft: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2011 Dom fina... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2011 Det udda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2011 Det var "the mean green machine" som tok lupo klassen tenker jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2011 Det var "the mean green machine" som tok lupo klassen tenker jeg? Nei, det var den hvite litt lengre opp. Den var skikkelig bra gjennomført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2011 Må ikke glemme deg selv da Håkon! Pusse pusse! Her er et knippe av de jeg tok: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2011 Skistativ er fortsatt in ser jeg... Noe info om den "Corradoen" med snegler på panseret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2011 Ingen som hang rundt til slutten og tok bilde av alle vinnerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2011 Til neste siste bilde: wtf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2011 Luft/gassdrevne jekker i hver hjørne på bilen. Er vel hovedsaklig brukt i racing, men veldig lettvindt når en skal bytte dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2011 Til neste siste bilde: wtf? Luftjekker for kjapt å løfte opp bilen ved pitstop. Har ikke mye for seg på annet enn racingbiler, men ser jo ut som den faktisk er akkurat det. De som var der kan sikkert bekrefte eller avkrefte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2011 (endret) har en del video fra treffet, må bare få di inn på maskina og få lappet de sammen. "stay tuned"..... Beklager folkens, ser ikke ut som om noe av det jeg har filmet er blitt lagret da jeg får opp at minnekortet kan være "corruptet" arghhhhh...... Men satt og surfet litt og her er det maassse linker og bilder av mye gromt fra Bugrun: http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=5938 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 18, 2011 Noen bilder fra festen:) Tror kameraet har gått litt på rundgang...... Kamera krig??? WTF!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 18, 2011 Dag 2:) Noen av bilene i campen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 18, 2011 Noen gærne svensker: smil : Med veldig dårlig musikksmak hehe Noen biler. Tilsalgs for 35k svenske. Fint motorrom Kul "buss" Vinneren i BAJA/BUGGY Og en meget sliten svenske: smil : Alle vinnerene 2011 finner dere her BUGRUN 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 18, 2011 ingen med mer luftkjøltbilder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 19, 2011 Her kommer mine snapshots fra turen. Mere luftkjølt som etterspurt kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 19, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...