#1 Skrevet Juni 13, 2011 Jeg skal nå kjøpe meg felger, og har funnet meg noen pene og billige hos interdekk. hvordan vil disse passe på min bil? 8,5X19 ET 30 Jeg ønsker ikke subbing eller valsing. Ønsket er å fylle skjermene så mye som mulig, uten å stikke utforbi. Litt strekk på dekkene skader ikke=) min bil er en A4 b5 quattro, med justerbar Noen som har noen erfaringen som dere vil dele? takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2011 Jeg kjører 8,5x18 ET31 foran og ET26 bak med 225/40 dekk (veldig lite strekk) Foran har jeg valsa litt og det subber fort litt i sving. Men kommer jo ann på hvor lavt du skal da.. Men med den kanten som er i hjulbua originalt vil jeg nesten vedde på at du kommer til å subbe Bak går det akkurat uten subbing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2011 Første bud er å droppe 235 og kjøre på med 215/35 dekk hvartfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2011 da dropper jeg de felgene gitt=P takk for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...