#1 Skrevet Juni 13, 2011 Har kjørt bilen til svigers i dag og den har en rar feil jeg ikke skjønner noe av.. Når jeg kjører og rattet står i "0-punktet" og skal svinge til høyre så er det som om rattet sitter fast..Jeg må ta litt i og det er som om noe slipper med et lite "klunk" før jeg får svingt til høyre. Til venstre er det ingen problemer, og når jeg først har fått svingt til høre så kan jeg svinge så mye jeg vil dit..Når jeg passerer 0-punktet og skal svinge til høyre igjen så er problemet det samme.. Hva er det som kan forårsake dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2011 har samme feil (like symptomer ihvertfall) på min bil og jeg fikk beskjed av møller om at dette var servopumpe eller tannstang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2011 Det samme skjedde med meg, etter et par mnd så tok servotannstanga kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2011 Utifra det dere skriver så antar jeg at det er servotannstanga som begynner å bli sliten..Bilen har tidligere gått som drosje og har snart 400 000km på telleren, så det var jo rart om ikke noe skulle gi seg snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...