#1 Skrevet Juni 13, 2011 Hadde olje skift på bilen min for ca 3 uker sia. og idag kom "OIL" opp i dashen. Det står der i ca ett minutt før det blir borte. Er det noen som vet hvordan jeg fjerner den? Bilen er en Audi A4 B5 1997 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2011 Vagcom eller Møller funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2011 Vagcom eller Møller funker. Vil helst slippe å sende bilen til Møller grunnet at det koster, og jeg har ikke VAG-com. Også har jeg hørt at ved hjelp av riktig kombinasjon av spakene i dashen så fikser det seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2011 Audi A4 & A6 Service light reset Turn off the ignition Press and hold the button on the left hand side of the display while turning the ignition on. Service oil will be displayed. Pull out the button on the right side of the display until the service prompt is cleared. The display should now read --- If the above procedure does not work, outlined below is a alternative procedure. With the ignition off, push the right button. Turn the ignition on and then pull the left button. This should clear the warning message 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2011 Audi A4 & A6 Service light reset Turn off the ignition Press and hold the button on the left hand side of the display while turning the ignition on. Service oil will be displayed. Pull out the button on the right side of the display until the service prompt is cleared. The display should now read --- If the above procedure does not work, outlined below is a alternative procedure. With the ignition off, push the right button. Turn the ignition on and then pull the left button. This should clear the warning message Var dette jeg også kom fram til når jeg leste på nettet, men jeg får det ikke til å funke. Det eneste som skjer er at klokka stiller seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2011 I Autohidden står det en annen prosedyre: Men den fungerer bare f.o.m 1998 opplyses det om.. Mulig du må koble den opp til VAGCOM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2011 Ligger også en howto på VACN wikien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2011 Takk til kamerat på Hamax auto med VAG com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2011 Samme problem med min. Må bruke VAGCOM for å slette service intervalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...