#1 Skrevet Juni 14, 2011 Må bytte lenkearmer/stabilisatorstag foran for å få bilen gjennom EU til høsten. Sjekket opp med mekonomen og Bilxtra, men de får kun tak i den nye typen. Så har nettopp vært på telefon med den lokale Audi-pusheren og de sier at denne delen er utgått!? Jeg synes det høres helt absurd ut at en så vanlig slitedel som sitter på mange coupeer har gått ut! Hva i all verden gjør jeg da? Er det andre steder man kan få tak i slitedeler til eldre Audier? Når jeg ser på delefilmen ser det ut som det er separate foringer, men det er kanskje alt i en del? (bilen på bilde er bare illustrasjonsbilde) Fra nr 19 til nr 25 trenger jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2011 Send en forespørsel til Bilomsetningen i Arendal. Bra priser og bra service. Synes ihvertfall det er et godt alternativ til Møller;) VACN får også litt rabatt hos dem. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2011 http://www.034motorsport.com/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=893407469&x=4&y=4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2011 Jeg synes det høres helt absurd ut at en så vanlig slitedel som sitter på mange coupeer har gått ut! Det er tross alt en mere enn 20 år gammel bil, ikke mange i europa som fremdeles bruker så gamle biler i daglig drift, og derfor ikke mange (av bilprodusentene) som har deler til så gamle kjøretøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2011 Det er tross alt en mere enn 20 år gammel bil, ikke mange i europa som fremdeles bruker så gamle biler i daglig drift, og derfor ikke mange (av bilprodusentene) som har deler til så gamle kjøretøy. Jeg tenkte mer på at det tross alt går en del coupeer fortsatt rundt om i europa, og dette er en normal slitedel på lik linje med en bærekule. Hva gjør alle de hvis ikke man kan få det originalt eller uorginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2011 http://www.034motorsport.com/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=893407469&x=4&y=4 Der har vi den! Er dette det eneste stedet man kan å tak i dem? Går det ann å bytte kun foringer på denne pinnen, eller er det en hel del? Må den presses på med presse? Noen som har byttet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2011 Jeg kjøpte samma delene for ca 3mnd siden! Selve stanga er utgått men den får du brukt oppijgenn! Foringene og skivene får du nye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2011 Der har vi den! Er dette det eneste stedet man kan å tak i dem? Går det ann å bytte kun foringer på denne pinnen, eller er det en hel del? Må den presses på med presse? Noen som har byttet? Hvis det ikke hadde gått, så tviler jeg på at delene hadde hatt forskjellige delenr. Løse foringer: http://seekpart24.com/search?c=&q=857407474 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2011 Jeg kjøpte samma delene for ca 3mnd siden! Selve stanga er utgått men den får du brukt oppijgenn! Foringene og skivene får du nye! Ah, da har delelager-karen misforstått og sjekket tilgangen på stanga! Skal høre på nytt om å få tak i kun foringene jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2011 Da har jeg fått tak i foringene, og bruker pinnen og skålene på nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...