#1 Skrevet Mars 20, 2005 Hei hei, vurderer å kjøpe RS4 fanger til min Passat 1.9 TDI STV. Noen som har litt god erfaring og kunne photoshop "montert" en slik fanger på dette bildet? Eller kanskje sendt meg et bilde av en slik fanger fra front! På forhånd takk!!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2005 Hei hei, kom igjen, ingen som er så tøff at de tør å ta utfordringa?? Hmm, har sett mange råe kunstverk her inne, må da være en eller annen som kan få til det her!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 26, 2005 du kan jo kaskje se på tråden her da: prosjekt passat RSTDI ( 1 2 3 ) som ligger på "styling" Du ser jo litt hvordan den ble. hvis det var noe sånt du tenkte på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2005 jeg har RS6 frontfanger jeg så det blir ike helt det samme. men, visst du går inn på sidene til NBS ole så finner du RS4 fronten på en passat på webshopen dems 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...