#1 Skrevet Juni 14, 2011 Hallois kjapt spørsmål original lambdaen til G60. har den 0 til 1 volt rekkevidde? eller er det 0 til 1.1volt den sender til ecu? dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2011 Det sitter jo "vanlig" Bosch lambda på disse, og de sender ut 0-1 volt.. Med mindre det er noe veldig spesielt jeg ikke har fått med meg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2011 kunne jo vært noe krøll der men da er det greit, er det LC-1 lambdaen står på som output mot ECU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2011 Hvordan har du koblet denne opp mot hjernen? Vurderer og bestille lc-1 jeg og for og bruke på g60. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2011 de nye lambdaene har 6 kabler ut fra controller jeg har da kobla opp den originale lambdaen på analog 1 utgangen (gul leder) denne simulerer da "narrowband" signal egentlig lett, men mye ledninger har og i tillegg kobla opp Innovate G5 gauge på utgang 2 (brun kabel) denne sender ut "wideband" signal til måleren funker faktisk ypperlig når alt funker som det skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2011 Men hvilken kabel er det du har koblet den gule opp imot? Den sorte som egentlig kommer fra original lambda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2011 i pluggen til lambdaen inn på ECU, så går det en kabel med signal og jord (dette er en twinkabel med egen kappe inni klysa på totalt 4 ledninger) der er den kobla opp til den som er lilla. som da er signal inn på ecu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2012 Kan jo ta det litt videre i denne tråden istede for prosjekttråden (letter og finne seinere da). Har nå koblet opp mot den lilla kabelen. Gjorde du noe med de 3 andre kablene? Mener og huske at på den ene lambdaen jeg hadde så gikk den ene kabelen rett til jord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2012 fikk aldri ecu til og godta bruk av simulert smallband via bredbåndslambdaen, så satte tilbake original lambdaen jordledningen har i mitt syn ingen misjon, ettersom den bare er med opp til ecu, men er ikke tilkobla noe som helst noen plass, bare henger inni strømpa de 2 hvite som da er strøm til varmeelementet er det bare og hoppe over, den lilla skal da brukes til simulert smallband 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 28, 2012 Jepp... Var det jeg trodde. Får koble opp måleren til LC-1en og se hvilken AFR jeg faktisk har når jeg kommer hjem igjenn. Den får hvertfall mye bensin sånn som den er nå! Vet du hvor nærme turbo bredbåndslambdaen skal stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2012 nææh, har kompressor jeg men den står vel i manualen til innovate hvor langt unna den bør stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2012 Det står ikke noe der. Står bare at den tåler opp til 500 grader. Får lete litt til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2012 Det står ikke noe der. Står bare at den tåler opp til 500 grader. Får lete litt til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 28, 2012 du har faktisk rett, står nada om dette i manualen men vill gjetting, rundt 20-30cm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 28, 2012 du har faktisk rett, står nada om dette i manualen men vill gjetting, rundt 20-30cm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...