Tips til lakkering/oppretter verksted i Tønsberg omegn

Anbefalte innlegg

Tenkte å få fiksa opp Coupeen og lurte på om noen vet om et godt verksted som kan ta no rust og lakke opp(hellakkering?) bilen igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang lakk iallefall,kan jeg anbefalle Hesby billakering på Sem.. Stortsett bare brukt de i de åra jeg jobba som oppretter i Tønsberg. Over snittet bra arbe alltid,men litt dyrere,da enn enkelte.. De lakker bla annet for BO Steen.

Han lakkerte den ene golfen min fort å gæli for prisen av lakken i '99,og den er faktisk fin enda.. Kilen er billigere,men vi hadde en del mer reklamasjon der.. men hyggelige folk og bra service..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjølberg på Vear er(var) også bra, alle amcargutta sverget i hvertfall til de.

Men de er vel ennå dyrere enn Hesby igjen.

En gang i tiden var det et knallbra sveiseverksted på Hjemseng, aner ikke hvor de har gjort av seg nå, eller om de fortsatt eksisterer, men sjekker du med gutta på 'veteranbensinstasjonen' ved Borgheim, ved de det i hvertfall med sikkerhet! Aner ikke når det er noen der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjølberg på Vear er(var) også bra, alle amcargutta sverget i hvertfall til de.

Men de er vel ennå dyrere enn Hesby igjen.

En gang i tiden var det et knallbra sveiseverksted på Hjemseng, aner ikke hvor de har gjort av seg nå, eller om de fortsatt eksisterer, men sjekker du med gutta på 'veteranbensinstasjonen' ved Borgheim, ved de det i hvertfall med sikkerhet! Aner ikke når det er noen der..

 

Morris (BMW) brukte hvertfall Gjølberg når jeg jobba der .. De er visst dyre ja, men det jeg så av lakkeringsjobber derfra så jo ganske bra ut igjen :) Sånn er det vel uansett.. Et kompromiss mellom kvalitet og pris..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjølberg på Vear er(var) også bra, alle amcargutta sverget i hvertfall til de.

Men de er vel ennå dyrere enn Hesby igjen.

En gang i tiden var det et knallbra sveiseverksted på Hjemseng, aner ikke hvor de har gjort av seg nå, eller om de fortsatt eksisterer, men sjekker du med gutta på 'veteranbensinstasjonen' ved Borgheim, ved de det i hvertfall med sikkerhet! Aner ikke når det er noen der..

 

Jepp, tenkte å høre med de, ser de sitter utafor der innimellom. Skal få en pris hos Holbæk på nøtterøy(nattvallveien) idag. Noen som veit no om de? Tenkte å sveise der og lakke hos Nøtterøy billakkering. Men får se hvordan de ligger prismessig. Gidder ikke blakke meg helt heller! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.