lakkering av øyenbryn til passat

Anbefalte innlegg

lurer på hva det koster å lakkere 2 stk øyenbryn? og hvor? noen som vet om ett lokalt lakkverksted i trondheim/orkdalsområdet?

 

Erling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått priser mellom 1500-2000. Jeg kjøpte lakk og lakket selv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer veldig ann på hvor det gjøres. Men 1500 synes jeg var stiv pris når jeg ga 1500 for bakrute senk, spoiler samt slipe arbeid, riktignok ble det ikke gjort av et firma men en som jobber som lakerer... kremt

 

Uansett øyelokk er ikke store greiene og få lakkert selv med greit resultat, jeg ville hvertfall prøvd selv først, så om det går sjeis heller ventet til du evt skal lakkere noe grøvre, da og ta med øyelokka antageligvis ikke vil øke prisen noe.

 

Men ja prøv heller selv først, er relativt små flater og egentlig "lite" som kan gå galt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. 1500-2000 var dyrt ja.. vurderer å lakkere selv, men har en venn som har kontakt med en som har privat lakkverksted. tar vist lite betaling for noen dråper lakk, blir vell så han tar jobben :)

 

Erling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.