#1 Skrevet Juni 14, 2011 Hei! Som topic sier, har man camberjustering forran på audi a4 b8? Fwd.. Har hatt bilen på verksted for 4hjulskontroll etter senk, de påsto at det ikke var justering forran..så jeg har litt negativ camber.. Nå ser jeg at jeg sliter MYE innside forran.. Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2011 Se bilde fra 4hjulskontroll: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2011 er ikke mulig og justere camber foran da trenger du sånne: http://www.purems.com/products/product.php/II=2940 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2011 Om det er samme foringer inne som B5 så finnes det foringer man kan justere på. Ligger noen bilder av det i prosjekttråden min som er linket til i signaturen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2011 Om det er samme foringer inne som B5 så finnes det foringer man kan justere på.Ligger noen bilder av det i prosjekttråden min som er linket til i signaturen. Okei, skal ta en titt.. Isåfall, hvor kjøpte du disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2011 Det er hvertfall ikke det på b5, men de kan vel egentlig ikke si noe på det så lenge det ikke er mulig og justere ? Det fikk jeg beskjed om å si til biltilsynet fra min vag mekaniker hvertfall ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2011 Bilen er allerede godkjent senket, har fått det i vognkortet.. Men problemet er at den spiser dekk, slites et felt på+-5cm på innsiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2011 Bilen er allerede godkjent senket, har fått det i vognkortet..Men problemet er at den spiser dekk, slites et felt på+-5cm på innsiden.. Aha, jeg som leste gjennom litt for fort Løsningen blir vel noe ala det som er linket over her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...