#1 Skrevet Juni 14, 2011 Hei. idag tok jeg motorvask på bilen, etter jeg var ferdig med det.. så kjørte jeg videre. I det jeg kjørte videre, så ble jeg plutselig våt på beina.. har vært borti dette kun 1 gang før også men da var regn ute. noen som vet hva dette kan være for noe? må jo være et sted det ikke er helt tett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2011 Det er et eller to dreneringshull i vannkassa, når disse tettes av løv og møkk så kan vannstanden bli høy nok til at vannet tar turen inn gjennom kabel-gjennomføringer. Disse to dreneringshullene er trange å komme til, lettest med fingrene fra rett over tannstanga. Har også vært borti dårlig limt frontrute etter et skift, slik at vann rant inn ved regn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2011 okei.. nei jeg fikk det på beina ved pedalene. men skal sjekke det første du sa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2011 Dårlig pakning rundt sikringsboksen i motorromet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2011 Har det noe med rennende vann ned på pedalene å gjøre da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2011 Har det noe med rennende vann ned på pedalene å gjøre da ?? Sikringsboksen sitter rett over clutchpedal.i vannkassa i motorrom.rens dreneringer og sjekk pakning rundt sikringsboks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2011 ok.. takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...