Temperatursensor Audi 100 2.3 AAR

Anbefalte innlegg

Hei

Temperatursensoren min er dårlig, fungerer bare av og til.

Har sent mail på NBS men de forhandlet ikke slik, har lyst på helt ny slik på at jeg er helt sikkert på

at den slutter å fjuske :) Noen som vet hvor jeg får kjøpt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er feil den du linket :P Kontakten som sitter i motorblokka under radiator slangen er 2-polet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er feil den du linket :P Kontakten som sitter i motorblokka under radiator slangen er 2-polet.

Tja. Nå sa du heller ikke hvilken temperatursensor som er dårlig. Antok da det var den til instrumentpanelet du mente siden det er lett å oppdage om denne er fjusker. Det er den som går til temperaturvisning i instrumentpanelet jeg linket til, altså den på oversiden av vannflensen framme på toppen. Om det er den topolte på undersiden av vannflensen som er dårlig på din, hvordan har du i såfall kommet til den konklusjonen? Denne er kun til ECU, altså forteller motorstyringen hvilken temperatur det er på motoren og doserer bensinmengden deretter.

Om det er giveren til ECU du skal ha så selger de den på mekonomen, Hellanor mm.

http://cgi.ebay.de/SENSOR-KUHLMITTELTEMPERATUR-AUDI-A6-4A-C4-NEU-TOP-/280632265644?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4156fc8bac

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den som står i motorblokka under radiatorslangen.

Den fra ebay skal passe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den som står i motorblokka under radiatorslangen.

Den fra ebay skal passe?

Ja, skal passe. Har i auksjonen oppgitt samme delenummer som originaldel. Som sagt, selges også hos Mekonomen m/flere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lille temp-sensoren kan du få hos f.eks. Bilxtra for ca 250 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.