#1 Skrevet Juni 15, 2011 Lurer på noen det er mulig å få satt led tåkelys på min audi a6 4f?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2011 er ikke noe problem det, men mulig du får opp feilmeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2011 Går nok det ja. Angående feil meldinger er det bare og sette på en motstand, eller kjøpe pærer som allerede har dette i pæra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2011 oki takk for svarene ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2013 Hvor får man kjøpt sånne ferdige pærer med motstand og LED? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2013 Hvor får man kjøpt sånne ferdige pærer med motstand og LED? Ebay er helt klart billigst.. men finnes overalt i Norge også til en stivere pris Bare søke på Canbus led, tror Mekonomen har en del av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2013 Vet du hva den pæra heter? H11? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2013 Vet du hva den pæra heter? H11? Blir det samme som pæra du skal bytte, bare ta ut å se. Er ikke noe eget navn på led pærer. Sokkel er sokkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2013 Ja men hvilken sokkel er det? Tenkte å bestille nye pærer fra først så slipper jeg å demontere 2 ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2013 jeg har hele tåkelys med led fra fabia RS som jeg tror passer i bilen din. aldri vært brukt eller montert (ny i eske) intresert? http://forum.vacn.no/showthread.php?252973-Fabia-RS-LED-t%E5kelys&p=2742972#post2742972 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2013 Ja gjerne det,men vet du om det er innebygd motstander i dem eller må jeg skaffe dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2013 det veit jeg ikke. jeg har ikke testet dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 8, 2013 Jeg har to pærer som jeg prøvde på min mod 03 A6, hvis de er det samme kan du få kjøperem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...