#1 Skrevet Juni 16, 2011 (endret) Lufter interessen for salg av coupe quattro 86 mod. Bilen står nå ribbet i garasje uten understell montert. Perfekt hvis noen vil bygge seg banebil (som var min plan helt til jeg kjøpte hus). Bilen er i grei stand, ingen skader men litt rust på de vanlige plassene. -mangler som jeg veit om: - frontrute - mellomaksel - motor ellers skal det meste være der. kan desverre ikke garantere dette da bilen var plukket en del ned da jeg kjøpte den. Noe har jeg dobbelt av og andre ting litt for lite av setter prisen til 13 000 / bud Lagt til etter 17 timer 27 minutter: Da har det kommet et par PM så hvis noen sitter å venter så kan det være greit å si ifra da den går til første mann med penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2012 Hei har du sorte baklykter til bilen å selge ? mvh roald simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2012 desverre er disse sica fast av en eller annen luring så de tør jeg ikke pelle ut .. ingen ekstra desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2012 Hei. kan du sende meg tlf nr ditt da jeg kunne tenke med å se på bilen ? mvh roald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2012 Stian----> 98049272 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2012 Er det papirer på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2012 Hei. Har prøvd og få tak i deg i over en uke nå, kan du vennligst ta tlf eller svare på PM og SMS? takk. Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2012 Skal si ifra til han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2012 Kjempe flott. Få han gjerne til og ringe meg på 95117806 eller 90934255. Har sagt til han at bilen hentes snarest for prisantydning, har ordnet med penger og alt sitter bare og venter på og komme. Flott om du sier ifra til han. Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2012 da er denne solgt til Fredrik over her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2012 ohh, gratulerer Fredrik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...