#1 Skrevet Juni 16, 2011 Sitter på jobb og tenkte jeg kunne få noen tips før jeg drar opp til verkstedet etterpå. Finnes det en orginal to-polet giver jeg kan koble meg inn på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2011 Hei bygger om min corrado g60 no til AGU motor. Har orginalt oljetemp i kjørekomputeren. Å løyse de slik at ej kjøpte ei sandwitchplate(montert mellom oljekjøleren og oljefiltere:) på biltema til 300kr som har 4 utakk. Det plasserte ei min oljetemp giver og oljetrykksgiver:) Har en kompis også som har golf 4 gti og har samme tingen:) funka bra, men vil anbefale å gjenge oppigjen dissa 4 utakka, da der ligge maling i gjengane, så bruk gjengetape på givern når du skrur den inn;) da blir de tett! Eller du bygger ut der vor orginale oljetrykksgiver står og setter på et t-stykke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2011 Takk for tips! Vet du hvor den orginale står og? Ved filteret et sted? Har ikke kjørecomp på min, så ingenting som bruker tempmåler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2011 Kan faktisk ha det i bunnpluggen også.På seaten er det en skrue rett over der oljefiltere sitter skal se om jeg finner et bilde.Men jeg har sandwitch plate på seaten for jeg orka ikke stuke med hvis ejg ville ha olje trykk og oljetemp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2011 her er en tråd http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=72432 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2011 Takker Sindre! Da blir det noen timer i verkstedet imorra, satser på å bli helt ferdig med målerne samt demontere litt i motorrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...