#1 Skrevet Juni 16, 2011 Er det noen av dere vet om noen med en representativ bil som tar på seg å kjøre rundt på et brudepar? Siden jeg er over gjennomsnittelig bilinteressert kan det godt være noe som ikke er veteran for den saks skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2011 Er det noen av dere vet om noen med en representativ bil som tar på seg å kjøre rundt på et brudepar?Siden jeg er over gjennomsnittelig bilinteressert kan det godt være noe som ikke er veteran for den saks skyld Skal du gifte deg da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2011 Det skal du ikke se bort fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2011 Det skal du ikke se bort fra Hva med Highway patrol? Kan høre med han som har den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2011 http://www.brudebil.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2011 Helge: Policecruisern hadde vært sjef! Nå ble det avgjort bil i går så da får jeg nøye meg med å takke for tilbudet Blir noe nyere med ringer Adrian: Takk for linken, var ikke klar over at denne fantes. Dog var det ingen biler tilgjengelig i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...