#1 Skrevet Juni 16, 2011 (endret) Mulig jeg har rota litt med hvilken gruppe jeg har sett på i vagcom. Men er det noen som vet om dette har noe med MAP-sensoren å gjøre? (målt ved tomgang) 285.0 mg/str MAF (specified) 230-310 470.4 mg/str MAF (actual) 210-350 bilen er en 2001 passat, 130hk 1.9tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2011 Nei, det du har sett på der, er Luftmengdemåleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2011 Det er det, ja.. regner med den bør byttes da, siden det er såpass avvik? Eller vil denne mengden gå opp hvis det er lekkasje på luftsystemet enellerannen plass? har en aldri så liten ulyd (plystring/uling) når turboen lader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2011 Hvis de nummerene du har her, er hentet på tomgang, så ville jeg sjekket EGR ventilen. Ser ikke ut til at det regenereres noe eksos ut fra de tallene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2011 Så det er bare det det går på? isåfall er det ikke så rart, den er blenda. Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...