#1 Skrevet Juni 16, 2011 (endret) Hei.. Tilslutt så har jeg fått vag-com til å fungere ved å prøve en anen pc jeg hadde liggende (windows vista 32-bit) vcds release 10.6 Fungerte dårlig! men vcds - lite Fungerte kjørte testen alt gikk bra.. men i det jeg sku kjøre en scanning eller gå inn manuelt på airbag,abs el lignende så får jeg denne feilmelding : no respons from controller! noen som vet hva det kommer av? Årsmodel: 95 om det har noe å si. legger ved noen bilder her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2011 Har du på tenninga i bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2011 ja har det, eller så hadde jeg ikke fått ok på den testen tror jeg ? .. så skjønner ikke hva problemet er.. noen andre som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2011 akkurat det samme skjer hos meg, -96 A6 2,5Tdi... Test funker topp, men ingen hidden kommer ut... Win7-vcds lite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2011 Saken er desverre enkel. I testen står det Ross-Tech design: NO Det er uorginal billig kina kabel som er i bruk. Denne finner ikkje innstillingene automatisk, dermed må man leite seg fram. Dette er typisk på eldre biler, slik den du referere til. Med orginal kabel slepper du dette da alt er automatisk. Mvh vidar Bildiagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2011 Går ut fra at det er USB-interface? Prøv i såfall med både DirectUSB-driver og en USB to Serial driver, jeg kom så langt som deg og anders med DirectD-driveren, men måtte over på en legacy USB-driver som emulerte serieporten i stedet. Kom da rett inn på 'demomode' på VCDS-Lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...