#1 Skrevet Juni 16, 2011 som topic, lurer jeg på å bestille noe fra 034 men greit om flere blir med på ei bestilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2011 er det en nettside, eller hva er det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2011 http://www.034motorsport.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2011 Kan være med, skulle hatt justerbare camberbolter til rs2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2011 Sendte de i går den 3. mailen på 5 uker med et par spørsmål om turbo-anbefaling....ikke noe svar derfra på noen av de mailene..! Har dere noe kontakt med dem..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2011 Sendte de i går den 3. mailen på 5 uker med et par spørsmål om turbo-anbefaling....ikke noe svar derfra på noen av de mailene..!Har dere noe kontakt med dem..? hm... jeg sendte de 3 eposter i går kveld, og fikk svar ila. 5min på alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2011 hm... jeg sendte de 3 eposter i går kveld, og fikk svar ila. 5min på alle. Da har det kommet svar til meg også i dag..så da er de nok oppe og går der borte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...