Bremsecalipere Golf 1 Cab 87 mod

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om disse caliperene er de samme som står på Golf 1? Vil evt skive og bremseklosser fra Golf 1 gti passe på? Eller har Gti'n de samme calipere som Golf 2 gti?

 

Og vil calipere fra Golf 2 passe rett på?? Tenker å ta fra Golf 2 Gti 8V..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaliprene fra mk1 GTI og mk2 GTI er i hvert fall ikke like og passer ikke om hverandre.

 

Jeg har bygd om til 256mm på min og har brukt litt fra mk2 GTI og litt fra Audi. Tak ontakt hvis du vil ha delenumrene på det jeg har brukt.

 

Vet ikke hvordan det er på cab'en desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takk... Vil ha delenr osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om disse caliperene er de samme som står på Golf 1? Vil evt skive og bremseklosser fra Golf 1 gti passe på? Eller har Gti'n de samme calipere som Golf 2 gti?

 

Og vil calipere fra Golf 2 passe rett på?? Tenker å ta fra Golf 2 Gti 8V..

Selve calipperen er den samme på Golf I GTI og Golf II GTI, men sadelen er forskjellig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om disse caliperene er de samme som står på Golf 1? Vil evt skive og bremseklosser fra Golf 1 gti passe på? Eller har Gti'n de samme calipere som Golf 2 gti?

 

Og vil calipere fra Golf 2 passe rett på?? Tenker å ta fra Golf 2 Gti 8V..

 

caliperne, bremseskivene og klossene på caben er ikke de sammen som på vanlig golf 1, men de er det samme som er på golf 1 GTI lagd etter 81

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.