Anbefalte innlegg

FIS viser 0 km og tankmåleren ligger ganske bra på bånn selv om det er bensin for 250kr på tanken.

Kjørte den gaaanske tom, og noen dager etter var den helt på bunn. Fylte for 250kr, men måleren er fortsatt på 0.

Testet den med vagcom , og nåla virker.

http://s182.photobucket.com/albums/x186/norway25/?action=view&current=27c5ad8d.mp4

Noe som sitter fast noe sted eller defekt tankmåler i tanken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt problem med tankmåleren på min a6 tdi c4.

Der er problemet giveren i tanken.

Hos meg sitter det et potensiometer med div ledninger fra nedi tanken.

Flottør som flytter seg over dette potensiometeret for å fortelle nivået i tanken.

Kontaktflatene mellom flottør og potensiometer får over tid et belegg ( i allefall på diesel audi)

Har hatt oppe dette 2 ganger siden jeg fikk bilen og rengjort. Da er alt i orden en hel stund. Kanskje flere år, men nå er det på tide igjen hos meg... Veit ikke om jeg gidder: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke noe problem dette... Fylte full tank og da var den i gang igjen. Kan være giveren i tanken hang litt i og med at den var helt tom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.