#1 Skrevet Juni 17, 2011 Jau som topic sier,må ha bolter som har ikke mer enn 17mm gjengeparti siden jeg skal ha på 15mm skrudde spacere Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2011 Jau som topic sier,må ha bolter som har ikke mer enn 17mm gjengeparti siden jeg skal ha på 15mm skrudde spacere Vidar Kapp normale bolter ? funker gull.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2011 Kapp normale bolter ? funker gull.. Jupp i know,ville barra det skulle være 100% bra......men det er det jo ikke egentlig heller når ein må bruke spacere og for spare meg arbeidet med å kappe 20 stk bolter: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2011 Vi har 25,- pr.bolt + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2011 jeg ringer deg i morgen jeg Christer hehe trenger dette selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...