audi 100 2,3 motor vil ikke over 4500 rpm.

Anbefalte innlegg

jeg har en audi 100 2,3 quattro. fikk justert tenningen i dag. i håp om og få vekk litt fjusking. og at den ikke går over 4500 rpm. drar fint opp til 4000 og da begynner den og dø av. på 4500 så er det null drag igjen.

noen som har noen ide om hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomgangsbryter som ikke løser ut? Hadde samme symptomer på en 2,2T 10v.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det den trykk bryteren som ligger ved gass wiren? på toppen av innsuget?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men den går helt fint på tomgang. kald som varm. ligger på 800 rpm ca. kan hende den stiger til 1000 1100 en gang el to når den er kald.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk at katalysatoren din ikke er tett. Var borti det samme på en 80 cab 2.3 10v. Fikk ikke over 4500 omdr. Trodde det var mengdefordeleren som hang men det var innmaten i kat`en som hadde løsna!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm. kansje d. for motoren virker ganske normal. untatt når jeg drar den til 4-4500. er jo litt eksos som skal ut da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du nok bensin når du begynner å dra på? Bensinpumpe?

Lest av feilkoder? Har selv en diesel, men jeg kan lese av diesel mengde i sanntid mens jeg drar på.

Huske ikke helt hvordan, men det er bare å rote innpå der... Skulle få feilkode på sånt vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.