Anbefalt dekk til helios på golf 6

Anbefalte innlegg

Tenkte å bestille meg ett sett med Helios til GTD`en min,men er litt usikker på hvilke dekk jeg bør velge med tanke på variasjon i bredde på dekkmerker,må klare å unngå subbing,vil ha 225/35 i god kvalitet,bilen er senket med Eibach sportline og DCC,noen som har gode råd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å bestille meg ett sett med Helios til GTD`en min,men er litt usikker på hvilke dekk jeg bør velge med tanke på variasjon i bredde på dekkmerker,må klare å unngå subbing,vil ha 225/35 i god kvalitet,bilen er senket med Eibach sportline og DCC,noen som har gode råd?

 

Tror du skal være uheldig hvis du velger 225 dekk som er så brede at det blir et problem.

 

Her er endel dekkmerker jeg liker: Michelin, Continental, Dunlop, Hankook, Vredestein, Nokian, Yokohama, BF Goodrich, Pirelli og Kumho. Falken og Toyo er vel heller ikke så galt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du skal være uheldig hvis du velger 225 dekk som er så brede at det blir et problem.

 

Her er endel dekkmerker jeg liker: Michelin, Continental, Dunlop, Hankook, Vredestein, Nokian, Yokohama, BF Goodrich, Pirelli og Kumho. Falken og Toyo er vel heller ikke så galt.

 

Høres bra ut,takk for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.