#1 Skrevet Juni 18, 2011 Har fått skiftet noen stag på bilen, så nå skulle jeg vel hatt en hjulstillingskontroll. Noen som vet om plasser der de ikke tar så alt for mye for dette? Sist gang endte jeg med å betale 2200, og det på en 740 hvor det kun gikk an å stille noe som helst foran:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2011 Naf er billig om en er medlem. Mener dog de bare kan justere spissing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2011 Ok, takk for svar. Er faktisk NAF-medlem også Men kun spissing, det blir vel litt dumt.. Er vel en god del justeringsmuligheter der? Så hvertfall slik ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2011 betalte 1250.- mener jeg i Møllendahlsveien, Hjulmakeren veldig flinke og hjelpsomme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2011 Tores Auto Loddefjord og laksevåg. Ringer du loddefjord får du noen kr i avslang om du er klubbmedlem:) Rundt 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2011 Har gode erfaringer med Hjulmakeren fra før, men jeg visste faktisk ikke at de hadde hjlstillingskontroll! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2011 Ok, bare kom med flere innspill, om noen har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2011 Er An Auto på Søfteland er dyktige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2011 Er An, heter de det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2011 Er An Auto kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 19, 2011 Ligger de i nærheten av veien der da eller? Kan ikke huske å ha sett noe slikt der, og jeg har kjørt forbi der en god del ganger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 19, 2011 Ligger i samme bugg som YX stasjonen, ligger en liten burgersjappe med kanoutleie på andre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 19, 2011 Jaokei, da vet jeg hvor det er! Får vel kanskje ta å høre da, vet du ca hvor mye dem tar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 19, 2011 Tror jeg betalte 1100 - 1200 elns 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 19, 2011 straume autosenter (shell på sartor) betalte 1250kr der. http://www.straumebensin.no/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 19, 2011 straume autosenter (shell på sartor)betalte 1250kr der. Fra Straumebensin.no: Kampanjetilbud: Hjulstilling kr. 1.090,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 20, 2011 Hmm, ikke dumt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 6, 2011 Har endelig somlet meg til å få tatt hjulstillingskontroll (har rotet en del i forstillingen).. Endte opp hos Hjulmakeren i Møllendalsveien og betalte 1500.- Bra pris det, da de også måtte jekke ut navet mitt siden det var skjevt. Anbefales! Greie karer og gode priser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 4, 2012 Ok, takk for svar. Er faktisk NAF-medlem ogsåMen kun spissing, det blir vel litt dumt.. Er vel en god del justeringsmuligheter der? Så hvertfall slik ut.. Om du ikke har Quattro på A4n din så er det kun spissing en kan justere om jeg ikke husker feil. Men ser du nå at du måtte til å jekke litt og. Tommelen nok en gang opp for hjulmakeren. Har bare hørt gode ting om de, og de har jo en mann som kun går på hjulstilling så det er noe han kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 9, 2012 Det er helt sant:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...