#26 Skrevet August 12, 2011 Ja, sikringen står der nede, http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecuf20v.html#fcser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 20, 2011 It's alive!!! Byttet tenningslås og alt virker igjen (nesten). Bilen gjekk berre på 3 sylindrer men byttet tenningsmoduler så no maler den som ein katt igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 20, 2011 Godt det ordne seg! kjedelig med så mye feilsøking og knoting... Hva som var feil med tenningslås? Rart det var av og på før den stoppet helt da... Har du fått stikken med bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 20, 2011 (endret) Sticken er mottatt, takker. Er ikkje sikker, må være dårlig kontakt inni der ein plass. Var berre bakstykket som blei bytta. Orka ikkje å bytte heile greiene idag, var litt lei når eg plugga den i som siste løysing:p Har lært ein del meir om bilen og spart mykje bensin så skal ikkje klage så mykje:p Men som eg sa når eg kjøpte bilen, må kunne skru for å eige ein slik bil. Var det du som har chippet denne? Spør siden det står Singapore på chippene. Skulle vel være Hoehnester (eit eller anna)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 21, 2011 Selve brikken er nok produsert der, men programmet skal være fra Honhester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...