#1 Skrevet Juni 18, 2011 Tok endelig s2'n ut av garasjen når vi sku til brølløp i dag. Men ..... Den fjusker noe så sinnsykt når den bikker 1 bar. Nøyaktig 1 bar på alle gir. Sist jeg brukte den skikkelig var på våler. Nå har frua brukt den litt og hu merka ikkenoe. Daukjørt tenkte jeg å bytta Plugger , men det hjalp ingenting. Kan dra den hele registeret ut , men bikker jeg 1 bar klikker den helt. Hjelp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2011 Ingen forslag? :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167917 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2011 finner ingen med samme problemet... kan det være chipet som er deffekt da? .. bsr 303 el hva det heter på denne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2011 Står drøssevis om fusk over et vist ladetrykk i samletråden! Sjekket Coiler, div sensorer / dyser/ bensintrykk? Har du lest ut feilkoder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2011 finner ingen med samme problemet... Da har du ikke lest i linken jeg la inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2011 3B eller ABY motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2011 tja, er ikke ABY i alle s2 altså? da er jeg ikke helt sikker, første S audien min så er ikke helt inne i detta ennå. prøvd en annen N75 i dag, så det er utelukka... kan det være LMM kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 21, 2011 den kutter ikke brått og dør ut helt, men går å lugger, holder igjen å fjusker så fort jeg bikker kilo`n i trykk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2011 Hadde nesten samma symptomene som deg. Da var det vakumslangen på bensintrykksregulatoren som hoppet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 21, 2011 LMM kan det også være.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 21, 2011 Marius Aspaas traff spiker`n på hue :-) tusen takk for alle tilbakemeldinger !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 21, 2011 Bra det ordnet seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...