#1 Skrevet Juni 18, 2011 Hei Noen som vet dette med diameter på fjærbeina til golf6? hvilke biler som har 50 og hvem har 55? Noen mulighet for å finne ut av dette? Å måle på bilen er ingen muligheten da jeg ikke har den enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2011 Likt som på Golf 5. De "små" motorene, dvs. 1.6 tdi osv har 50 mm og hjullagerhus med klavene til bremsene integrert. Du har vel bestilt 2.0 TDI, og får 55 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2011 Er du 100% sikker på dette marius? har ikke lyst til å bestille feil og alt det styret der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2011 Ikke 100% da jeg ikke har kikket på delenumre og målt selv, men oppbygningen er lik på bilene. 1.6 TDI og 1.4 TSI 122 hk har drittbremsene med klaver som sitter fast i hjullagerhuset, og 2.0 TDI (og større) har større bremser med løse klaver. Det er dette som skiller. Jeg er såpass sikker at jeg hadde bestilt det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...