#1 Skrevet Juni 18, 2011 Etter å ha montert hjula på 90q'n (b3) min har jeg funnet ut at b4 skjermer ikke gjør nytten hva bredde angår... Noen som vet av ur-quattro lignende kit eller ur-quattro universalkit i glassfiber ? Så en bil her inne på forumet fra en veldig gammel tråd, og det er noe i denne sjangeren jeg kan tenke meg å få til... : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2011 Ingen som har den fjerneste aning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2011 kan støpe ut urquattro brddere til deg i glassfiber om du ikke har det for travelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2011 Har det overhode ikke travelt, langtidsprosjekt jeg holder på med uansett så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2011 Noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2011 du kan bruke orginale urskjermer dog den dyreste løsningen. her er det en del i glessfiber http://www.ker-innovatec.de/index.php/component/virtuemart/?page=shop.browse&category_id=72 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg har ikke typ85 men typ89 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...