#1 Skrevet Juni 18, 2011 Jeg kjøpte for en stund siden alt som var mulig og skru ut av en 1981 mod. 1.5 s Golf Mk1 og selgeren sa at fjærene på den bilen var orginalsenket....er det slik at S-modellene er orginalsenket ? Fjærene er ikke lavere eller forsterket slik jeg kan se det ivertfall. Er de lavere/stivere en det som var på de vanlige modellene så tar jeg vare på dem....hvis ikke så går de i søpla ganske snart. Må rydde unna det jeg har altformye dobbelt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2011 Jeg kjøpte for en stund siden alt som var mulig og skru ut av en 1981 mod. 1.5 s Golf Mk1 og selgeren sa at fjærene på den bilen var orginalsenket....er det slik at S-modellene er orginalsenket ? Fjærene er ikke lavere eller forsterket slik jeg kan se det ivertfall. Er de lavere/stivere en det som var på de vanlige modellene så tar jeg vare på dem....hvis ikke så går de i søpla ganske snart. Må rydde unna det jeg har altformye dobbelt av. Det var kun GTI-modellen som var senket 15mm mer enn de øvrige modellene av Golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2011 Men det er vel ikke utenkelig at S'en hadde fått montert GTI fjærer en gang i tiden... Kanskje til og med når den var ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2011 Hmm.....kansje jeg bør ta vare på fjærene alikevel en stund til. Har også 2 sett med senkefjærer liggende uten papirer, så de blir nok kastet ettervært. Har stått på en stund, så de må eventuelt pusses for rust og lakeres igjen. Er vel bedre og heller kjøpe seg ett nytt sett tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...