Anbefalte innlegg

Da er min Kawasaki Z750 til salgs, se link.

 

IMG_0176.jpg

 

SOLGT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen vinterdekk tilsalgs i 195/65/15 :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noen i Bergens området som har greie piggfrie vinterdekk i 225/45/17 liggende til en rimelig penge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en bror som ser etter en god vag bil til rundt 40 000, send meg gjerne en PM om dere vet om noe bra som kan passe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det ikke er bilrelatert, men ser det er lagt ut treningstudio og lignende tidligere ;)

 

Visst det er noen her som har 1 eller flere cupfinalebilletter til overs, så kjøper jeg gjerne.

Send PM eller SMS på tlf 93 65 96 96.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det ikke er bilrelatert, men ser det er lagt ut treningstudio og lignende tidligere ;)

 

Visst det er noen her som har 1 eller flere cupfinalebilletter til overs, så kjøper jeg gjerne.

Send PM eller SMS på tlf 93 65 96 96.

 

Send PM til Jon Båtnes, trur han har ein til overs;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send PM til Jon Båtnes, trur han har ein til overs;)

 

Han hadde solgt den, men takker for tipset ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også en sort iPhone 4 16GB som jeg selger når jeg får den nye telefonen min. Den har en skade i øverste høyre hjørne... Er en bit av glasset som er knust av, men det er ingen sprekker. Send meg PM eller ring på 95796819

 

 

Edit: Denne er nå solgt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett med nye devil eyes lykter til passat 3b og et 55W H1 4300k Xenonkit til salgs hvis noen er interessert. tenkte meg 1800,- for lyktene og 400,- for Xenonkittet. Kan ta dette med på Lokallagstreffet i morgen dersom noen er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.