034 streetdensity motorfester vs Track vs stive. 20vt 500hk.

Anbefalte innlegg

:) Har fjernet fremre motorfeste, å kjører nå med stive alu fester på siden. Det bråker fælt, å jeg trenger noe som er litt mer komfortabelt. Men fortsatt gjør at det holder med bare 2 fester. http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-40008090urq-motor-mount-density-line-audi-i5-p-983.html

Noen som har prøvd streetdensity festene?

Noen som har prøvd trackdensity festene? Erfaringer?

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt streetdensity til S2'en min men har ikke fått prøvd de enda. Men jeg leste her på forumet en plass at noen hadde opplevd at disse kunne dele seg i to: klø : og det er jo ikke bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg bekrefte... det ene festet mitt fra 034 delte seg i to under montering....

Og da så jeg jo også hvordan de har gjort det... ser ut som de har tatt et orginalt feste, delt det og satt inn stivere "gummi". VAG delenummer er slipt bort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg bekrefte... det ene festet mitt fra 034 delte seg i to under montering....

Og da så jeg jo også hvordan de har gjort det... ser ut som de har tatt et orginalt feste, delt det og satt inn stivere "gummi". VAG delenummer er slipt bort.

Fikk du nytt eller monterte du noe annet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk ikke nytt nei... Ble til at jeg monterte to nye orginale..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er like greit å bruke alubunnen på ett orginalfeste og 2 hockeypucker oppå borr hull igjennom alt og bruk gjennomgående bolt...da deler det det ikke hvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er like greit å bruke alubunnen på ett orginalfeste og 2 hockeypucker oppå borr hull igjennom alt og bruk gjennomgående bolt...da deler det det ikke hvertfall...

Men er det mer comfort enn helstive alufester da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sålenge du får lagt noe mellom bolten og aluen burde det ikke bråke alt for mye...RS2 gummier funker i massevis egentlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve pucker. HÅPER det blir noe mindre vibrasjoner og støy med det. Noen som kjører med pucker som kan bekrefte eller avkrefte? Kommer sansynlighvis til å bruke det på kassa også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.