#1 Skrevet Juni 19, 2011 (endret) Har en 2007 Passat med adaptive xenon, og skulle i dag igang med å bytte xenon (D1S) pærene. Har sjekket litt rundt på nettet og funnet ut at det er tilsammen 19 skruer som må av for å få av frontfangeren. Gjemt bak hver hjulbue sitter det to skruer (Nr. 4 på tegningen) som holder frontfangeren. og disse må også fjernes. Problemet mitt er at på høyre side av bilen så sitter spylevesketanken kliss inntil disse skruene, så jeg regner med at jeg må flytte/demontere denne for å komme til disse to skruene. Ut i fra det jeg ser så er dette nedre tank til spyleveska. Over den er det en mindre tank og disse to sitter sammen i en muffe. Noen som kan gi meg noen tips om hvordan denne fjernes ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2011 Du skal ikke fjerne den skruen du viser bildet til. De 2 mutterene du skal skru ut sitter høyere opp. Når de 2 mutterene i hver "forskjerm" er ute, samt de skruene på toppen av grillen og under fanger er ute, drar du hjørnene rett ut, og banker fangeren framover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2011 Hei Thomas og takk for raskt svar. Når jeg ser på tegningen så kan det nok stemme bra med at de skruene sitte høyere opp. Hmm. dumt jeg ikke sjekka litt nøyere :-) Regner ute nå, så jeg får prøve en gang til en dag til uka... Tor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...