#1 Skrevet Juni 19, 2011 (endret) Heisann! Jeg trenger hjelp ang et mulig kjøp av en 2001 mod A6 Allroad 2.7 biturbo. Luftfjæringen bak virker ikke som den skal - bilen henger på bakhjulene, og dermed gjynger som en ku. Alt er skiftet - det være seg luft kompressor, belger etc. Mener å ha hørt et sted at dette kan skyldes defekte nivåsensorer til Xenon-lysene? For øvrig får jeg Allroaden for kr. 100 000,- hvilket jeg anser som en relativt god pris. Det er dog noen feil med den, og litt usikkerhet grunnet små oljelekkasjer i turboer og girkasse. Bilkjøpet av denne bilen avhenger mye av denne problemstillingen. Alle svar mottas derfor med stor takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2011 Kjøyr ein diagnose på den så får du nok ein del svar der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2011 Mulig du blir noe klokere av infoen i samletråden? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=205342 Vidar har lagt inn noe mer detaljert svar i en av de nederste trådene, som bekrefter fornuften av diagnose. Forøvrig er du klar over arbeidsmengde/pris på de to turboene om de må skiftes? 100 lapper trenger ikke å være noe kupp hvis det er mye feil på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...