#26 Skrevet Juni 21, 2011 Det kan godt hende bilen er bra, men to ting synes jeg skurrer *veldig*: 1: Skjøtet bil. Få klarhet i hva som er gjort. Noen biler har bare fått et annet chassisnummer, men er i praksis urørt i karosseriet. Dette er greit. Er bilen skjøtet, om det er i gulvet, rammevanger eller samme hva ville jeg skygget unna, uten tvil. 2: Omlakkert. Hvorfor og hvordan? Var det større skade, rustproblemer eller bare generell slitasje? Er det lakkert ordentlig, eller ser man lakkskjøter, støvkorn og slikt? Ikke minst, hvordan var grunnarbeidet? Garasjejobb eller proffjobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 22, 2011 Tror uansett at eg har bestemt meg at det ikkje blir å bytte, ser at dette ikkje er bilen for meg uansett hvilken stand bilen er i. Men takker for alt av tips og rådgiving 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...