#1 Skrevet Juni 19, 2011 Heisann! Fant et sett med RS2 bigbrakes som Pettersen Autoimport selger.. og lurer på om noen kan fortelle meg om det finnes en enkel måte å få dette til å passe? Tenker da på kalipperne, om jeg får kjøpt braketter for å få det påmontert til min bil. Skjønner jo selvsagt at skivene ikke passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2011 iiiiiiiiingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2011 mål avstand på innfestingshullene på calipperen...har ett par liggende her som jeg kan måle på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2011 Flott! gjør det imorgen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2011 Denne s3en har i hvertfall Porsche BIG RED Ser du på bildene av den så ser du bilde av bremsene.Kan jo høre med han hva han har gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2011 ECS Tuning har sett med skiver og braketter som passer. Må ha custom skiver og Custom brakett, så kan like gjerne kjøpe hele settet. Kim hadde jo sånne på sin http://www.ecstuning.com/Audi-TT_MKI-Quattro-225HP/Braking/ECS_Stage_3/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2011 RS2 caliperne er heller ikke noe spesiellt bra konstuksjon. Da det fort irrer mellog guideplata og kalipern. Gå heller for en mer moderne monoblock caliper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2011 Denne s3en har i hvertfall Porsche BIG REDSer du på bildene av den så ser du bilde av bremsene.Kan jo høre med han hva han har gjort:) Hvilken S3? ECS Tuning har sett med skiver og braketter som passer. Må ha custom skiver og Custom brakett, så kan like gjerne kjøpe hele settet. Kim hadde jo sånne på sin http://www.ecstuning.com/Audi-TT_MKI-Quattro-225HP/Braking/ECS_Stage_3/ Joda, men de er så dyyyre, Skulle ønske kim hadd solgt sine nå! Han solgte de jo for 5000... brukt 100 mil RS2 caliperne er heller ikke noe spesiellt bra konstuksjon. Da det fort irrer mellog guideplata og kalipern. Gå heller for en mer moderne monoblock caliper. Okei, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...